התחדשות עירונית מהי?

יוזמים התחדשות - יוצרים איכות חיים

התחדשות עירונית היא למעשה שם כללי לתהליך התערבות חיצוני על מנת לבצע חידוש של אזורים והפיכתם לרקמה עירונית פעילה וחדישה.

למעשה בפרויקטים של התחדשות עירונית כולם מרוויחים, החל מהדיירים שיזכו לקבל בתים חדשים, וכלה בקבלן וביזם שמקבלים דירות שיוכלו לבנות בנוסף או הוספת שימושי קרקע בתמורה לפרויקט החידוש.

התחדשות עירונית באה לפתור את בעיית ההתיישנות הקיפאון והדרדור של אזורים עירוניים באמצעות שיפור ושדרוג מגורים מערך תשתיות וכמובן חיזוק הכלכלה המקומית ויצירת פתח בו יוכלו להצטרף משפחות וקהל יעד נוסף לרקמת הקהילה הקיימת ויחד להעלות את רמת המחיה ואיכות החיים.

להתחדשות עירונית יתרונות רבים ומגוונים ובראש ובראשונה לייצר לכם הדיירים איכות חיים גבוה וכמובן לשפר ולשדרג את ביתכם כמו שתמיד רציתם!

על מנת להתחיל בפרויקט מסוג התחדשות עירונית רצוי לקחת אנשי מקצוע ברמה הגבוה ביותר בשוק. אצלנו לדוגמא במלודי גרופ בע"מ תוכלו למצוא את המומחים המוכרים הוותיקים והאיכותיים ביותר, אשר ישמחו לסייע לעזור ולקדם את הפרויקט שלכם מתחילתו ועד סופו בעזרת ארגז כלים נרחב ומעטפת היקפית שבעזרתה תוכלו לבצע את הפרויקט בהצלחה יתרה.

בסופו של יום מה שאתם רוצים זה ניסיון רב שיעניק לכם שקט מהפרויקט וידיעה שיש מישהו שעובד ימים כלילות על מנת לאפשר לכם להגשים ולבצע את הפרויקט. בדיוק כפי שרציתם תוך התחשבות מדויקת בסיכונים ותכנון מוקדם מוצלח אשר יעשיר את הפרויקט ויפיח בו רוח חיים מרעיון לבניה פיזית.

בארץ כיום יש מגוון של חברות אשר עוסקות בהתחדשות עירונית אך רצוי להיות ערניים!

בדקו שליזם יש את כול הכלים הדרושים על מנת לגרום לפרויקט להצליח!

אצלנו במלודי גרופ בע"מ לדוגמא ניתן לראות את הפרויקטים שאנו עובדים עליהם כרגע אלה שכבר גמרנו ואלה שבעשייה עתידית כך שלקוחותינו יכולים לראות את איכות עבודותינו ואת טיבה ובכך אנו יוצרים עבודה שקופה אל מול הלקוח שיודע שהוא מטופל ע"י הצוות הכי מקצועי אמין נאמן ויעיל שיש בתחום, כך בדיוק זה צריך להיות.