ניצול נכון של עליית המחירים בביצוע פרויקטים

פרויקט נמל יפו

לאחר כל תקופת הקורונה ולאחר העליות המתמידות בשוק הדיור רבים נמנעים מלבצע פרויקטים. אך זהו צעד שגוי על פי רוב המומחים לתחומי הנדל"ן בארץ. בעבר קבלנים יזמים ואנשי מקצוע רבים הרוויחו סכומים פעוטים לעומת הסכומים שהיו מרוויחים אם היו מבצעים את אותם הפרויקטים כיום, אבל רגע! גם השטח, גם ההיתרים, וגם הבניה הרבה יותר יקרים, לא?!

אז כיום אכן מחירי עולם הבניה עלו גם מבחינת עלות השטחים לבניה הבניה עצמה אנשי המקצוע וכול הנוגעים בדבר אך הרווח בסופו של דבר הרווח הגולמי הרבה יותר גדול ולגבי מספרים? הם אף פעם לא משקרים.

דווקא בתקופה כזו רצוי לנצל את המשאבים והקרקעות הקיימים בשוק מהשוק הפרטי בקרקעות ושטחים פרטיים לבניה דרך בניה תעשייתית מבני מסחר קניונים ופרויקטים יוקרתיים וייחודיים בנדל"ן ועד לפרויקטים של התחדשות עירונית במרכזי ערים ובשכונות שלמות. המחירים על פי טובי מומחי הכלכלה בארץ רק יטפסו ויעלו במעלה הסולם ואיתם כך גם מחירי הבניה, הביצוע, התכנון, ההיתרים וכל המשתמע מכך.

לכן בתקופה זו אנו יכולים לנצל את המחירים היחסית נמוכים בהשוואה לכמה שנים קדימה (על פי דעת מומחים) ולהרוויח רווח גולמי גבוה, בנוסף בשנים האחרונות שוק הבניה ממריא לשחקים ונמצא בפיתוח ועשייה מתמדת בכול רחבי ארצנו, במידה ותרצו עצות או טיפים – אנחנו פה תמיד בשבילכם.

מלודי גרופ בע"מ מהווה בית ומעטפת רחבת ידיים בעבור דיירים בפרויקטים, יזמי פרויקטים, קבלני פרויקטים, בעלי פרויקטים וכל הנוגעים בדבר, ומספקת להם סל כלים ייחודי ורחב אופקים אשר מוצע רק במלודי גרופ בע"מ, הכולל ליווי פרויקטים מקצועי החל משלב חיתוליו של הפרויקט ועד לשלב סיום שנת בדק הבית, תכנון פרויקטים משלב הרעיון ועד שלב הסיום, שיווק ואכלוס פרויקטים עם צוות איכותי בעל ניסיון וידע שאין שני לו עם טובי המומחים בארץ! ועוד.

נשמח לשמוע מכם ולהתחיל יחדיו ליצור את פרויקט החלומות שלכם.

אנו נשמח להציע לכם פגישה לייעוץ והכוונה.

צרו עימנו קשר עוד היום ובואו נשבור יחד את תקרת הזכוכית!