שיווק נדל"ן חכם בימינו

פרויקט נמל יפו

שיווק נדלן חכם ! אז מה זה אומר בכלל?

בשנים האחרונות צצים יותר ויותר פרויקטים באפיקי שיווק שונים אשר הצרכן נחשף אליהן כמעט על בסיס יומי, היחס בין כמות הלקוחות הפוטנציאלים לבין כמות החשיפות הוא ברוב המקרים פער עצום ולא בפן החיובי, אפיקי השיווק השונים עולים לא מעט היום בין אם זה שיווק פרונטלי שיווק דרך תקשורת ציבורית או שיווק רישתי עדיין המחירים יחסית גבוהים.

ומי מבטיח לנו שגם אחרי כל ההשקעה נראה מזה משהו? אם תעשו זאת לבד כנראה שאף אחד.
הסיבוך והקושי בשיווק פרויקטים יעיל וחכם נערם בשנים האחרונות ומעקב כמעט כל פרויקט שלישי בשוק, בדיוק בכדי לענות על הצורך הזה של יזמים קבלנים ובעלי פרויקטים לבצע שיווק חכם ויעיל מבלי להסתבך קמו חברות המתמחות בשיווק נדל"ן מיד ראשונה ופרויקטים שונים ובכך למעשה מקלות על הפרויקט וגורמות לו למנף את עצמו עם שיווק אסטרטגי נכון ופריצה דרך מגוון אפיקי תקשורת טכנולוגית ופרונטלית בעת ובעונה אחת!

אז במה למעשה מלודי גרופ בע"מ שונה מכל שאר החברות?

מלודי גרופ בע"מ מחזיקה בצוות שלה מומחי שיווק בעלי שם עולמי ובעלי ניסיון ועבר שיווקי עשיר ורב ואף בעלי שם דבר בתחום שיווק נדל"ן, למעשה אנו מספקים לך את המעטפת השיווקית המלאה אשר תעניק לך ולפרויקט שלך מקפצה בדרך לאכלוס ותקדם את הפרויקט על כול פניו!

בהתחלה נייצר לפרויקט מיתוג ייחודי משלו ונאמץ טקטיקת שיווק נכונה בעבור פרסום יעיל ובעל תוצאות גבוהות ובמינימום הוצאה, כיום רבים מן אנשי הנדל"ן משקיעים סכומי עתק בשיווק עם תוצאות ירודות ומכירות מבישות אך זו לא הדרך הנכונה! היום אפשר אחרת! מלודי גרופ בע"מ פה בשבילכם ועל מנת לגרום לכם לבצע צמיחה שיווקית נכונה יחד עם הפרויקט שלכם.

אנו מזמינים אתכם להתרשם ממגוון הפרויקטים ששיווקנו בעבר ולבחון את התוצאות במו עינכם!
אז למה אתם מחכים? בואו והצטרפו למלודי גרופ בע"מ שיווק פרוייקטים ויחד נוכל לשבור שיאים!

צרו עימנו קשר עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם!